Algemene Voorwaarden & Klachtenprocedure

Ziggurat werkt volgens de NRTO-gedragscode, de algemene voorwaarden voor Particulier Onderwijs en Opleidingen en de algemene voorwaarden voor Beroep en Bedrijf voor Training en Opleiding zoals die tot stand zijn gekomen in overleg tussen de Consumentenbond en NRTO.

De bestanden kun je hier vinden: https://www.nrto.nl/kwaliteit/algemene-voorwaarden/

Klachtenprocedure
Het kan voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent met je training. In dat geval kun je formeel een klacht indienen. Stuur hiervoor een e-mail naar Ian Reitsma via ian@ziggurattaaltrainingen.nl. Je ontvangt binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en binnen vier weken een inhoudelijke reactie op jouw klacht. Jouw klacht wordt vertrouwelijk behandeld en maximaal zeven jaar bewaard.

Ben je het niet eens met deze reactie? Dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie. Ziggurat Taaltrainingen is namelijk lid van de Geschillencommissie. Het oordeel van de Geschillencommissie is bindend voor Ziggurat Taaltrainingen, en de uitspraak wordt binnen vier weken door Ziggurat Taaltrainingen afgehandeld.

Kwaliteit
Kwaliteit staat bij Ziggurat Taaltrainingen hoog in het vaandel. Onze trainers hebben daarom altijd een universitaire graad in de taal die zij onderwijzen of moedertaalsprekers. Onze trainingen worden halverwege geëvalueerd en indien nodig wordt het trainingsprogramma aangepast. Aan het einde van de training krijgen alle cursisten een enquête. Ben je niet helemaal blij met je training? Laat dit ons weten via taaltrainingen@ziggurattaaltrainingen.nl.