Algemene Voorwaarden & Klachtenprocedure

Ziggurat werkt volgens de NRTO-gedragscode, de algemene voorwaarden voor Particulier Onderwijs en Opleidingen en de algemene voorwaarden voor Beroep en Bedrijf voor Training en Opleiding zoals die tot stand zijn gekomen in overleg tussen de Consumentenbond en NRTO.

De bestanden kun je hier vinden: https://www.nrto.nl/kwaliteit/algemene-voorwaarden/

Klachtenprocedure
Het kan zijn dat je niet helemaal tevreden bent met je training. Je kan hiervoor formeel een klacht indienen. In dit geval stuur je een mail naar Youssef op youssef@ziggurattaaltrainingen.nl. Beschrijf je klacht zo uitgebreid mogelijk. We doen dan ons best om binnen vier weken een goede oplossing voor je klacht te vinden.

Kwaliteit
Kwaliteit staat bij Ziggurat Taaltrainingen hoog in het vaandel. Onze trainers hebben daarom altijd een universitaire graad in de taal die zij onderwijzen of moedertaalsprekers. Onze trainingen worden halverwege geëvalueerd en indien nodig wordt het trainingsprogramma aangepast. Aan het einde van de training krijgen alle cursisten een enquête. Ben je niet helemaal blij met je training? Laat dit ons weten via info@ziggurattaaltrainingen.nl.